Tiscali og deres regning
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-01-02 16:42

Hej,,

Nu har jeg forgæves prøvet et par gange at få tilmeldt mine betalinger til
betalings services... Men det sker ikke.. Det er umuligt over netbank. Og
man har ikke noget PBS nummer, man kan give banken...

Nu sender ed så regningen ud med gebyr og renter... Hvad er det for noget
gævl.

Og sørme om jeg ikke ventede 25 Minutter i telefonen.... Og så havde jeg
lige flyttet mig 2 meter væk fra telefonen.... og så siger han hallo 2
sekunder, og smækker på... Man kunne ikke engang nå at sige JA.

De skylder mig også penge fra det mobil abonnement jeg har opsagt.

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-01-02 20:17

> [...]

> betalings services... Men det sker ikke.. Det er umuligt over netbank. Og
> man har ikke noget PBS nummer, man kan give banken...

Tro det eller lade være, men det er faktisk dit og bankens problem at du
ikke kan tilmelde til PBS, og ikke din internetudbyders.

--
Mvh.
Lars [ZulFo] Jensen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-01-02 23:14

Hej

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Nu har jeg forgæves prøvet et par gange at få tilmeldt mine betalinger til
>betalings services... Men det sker ikke.. Det er umuligt over netbank. Og
>man har ikke noget PBS nummer, man kan give banken...

Der er ingen problemer i at få sine betalinger til Tiscali tilmeldt PBS
- Jeg har haft, og har, mine tilmeldt siden muligheden opstod Marts
1998.

Dog er ADSL og "Surfer" abonnementer vist undtaget.

Står de relevante tilmeldingsdata ikke på girokortet ?

--
M.v.h. Ole®

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 31-01-02 09:19

On Wed, 30 Jan 2002 23:13:40 +0100, Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> wrote:
> Dog er ADSL og "Surfer" abonnementer vist undtaget.

Mig bekendt kan du sagtens tilmelde surfer. De faktureres på
helt samme måde - og tid - som 1049.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Michael Legart, System Developer - Tiscali A/S

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-01-02 23:17

Hej

Michael Legart - Tiscali A/S <mlegart@dk.tiscali.com> wrote:

>Mig bekendt kan du sagtens tilmelde surfer. De faktureres på
>helt samme måde - og tid - som 1049.

Det tror jeg ikke, jeg havde et 'Surfer' abb. fra Okt. 2000 til Okt.
2001, og i den periode kunne kun betales med tilsendte girokort, (Husk
hele balladen omkring inkasso sagerne, og alle de manglende regninger,
selv fik jeg i hele det år kun een faktura.) Hvorimod tidligere
fungerede det fint med PBS på mit Worldonline Plus abb. - Og det gør det
igen nu, hvor jeg er vendt tilbage til WP abb.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-02-02 00:00

> [...]

fungerede det fint med PBS på mit Worldonline Plus abb. - Og det gør det
igen nu, hvor jeg er vendt tilbage til WP abb.

Men ok, det kan selvfølgelig være ændret på det seneste.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 01-02-02 09:26

On Thu, 31 Jan 2002 23:59:50 +0100, Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> wrote:

> Men ok, det kan selvfølgelig være ændret på det seneste.

Siden i sommers mig bekendt.

Fra : H. Olesen

Dato : 26-02-02 22:24

On Fri, 01 Feb 2002 08:26:27 GMT, Michael Legart - Tiscali A/S

>Siden i sommers mig bekendt.

Også på ADSL?

--
Mvh.