Problem med installation af sikkerhedsopda~
Fra : Heidi

Dato : 30-01-02 16:17

Hej,

Jeg har lige kigget på Microsoft Download Center, hvor der ligger
en security update til IE 6.0 (fra 23. januar). Jeg har downloadet den
(den hedder q306121 og jeg har valgt den danske version), men når
jeg forsøger at køre den, får jeg bare at vide at "Denne opdatering
kræver at IE 6.0 er installeret". Det eneste jeg kan gøre er at trykke OK,
og så sker der ikke mere.

Min IE er dansk, version 6.0.2600.0000 - den har desuden
opdateringsversion q313675.

Er der nogen der har været ude for noget lignende og har fundet en
løsning?

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Helle Wandel

Dato : 05-02-02 22:59

Hvis du kører Windows 2000 skal du muligvis installer en opdatering til
Win 2000 og ikke til IE 6.0 da der umiddelbart ikke er lavet en egentlig
128 bit opdatering til IE 6.0 ;-0

Jeg kan sende dig en w2 opdatering der sørger for at du kan køre 128 bit
kryptering i IE 6.0 - den er fra MS side - men den var svær at finde.
Har installeret den og den virker - men du skal vide at den ikke kan
afinstalleres......!
Hvis det ikke er 128 bit du har brug for så skriv igen !

God arbejdslyst !

Hilsen Helle

Fra : Heidi

Dato : 06-02-02 19:51

"Helle Wandel" <helle@kalvebod.dk> skrev i en meddelelse news:3C6055B2.3B13AF71@kalvebod.dk...
> [...]
> afinstalleres......!
> Hvis det ikke er 128 bit du har brug for så skriv igen !

Jeg bruger Windows XP prof. dansk version - sorry, det skulle jeg nok
have skrevet. Så ved jeg ikke om det stadig kan bruges? og alt det der
med 128 bit osv., det siger mig desværre ikke rigtig noget...
Måske du kan give mig et link til hvor du har fundet denne opdatering?
Så kan jeg jo altid kigge efter om der skulle være noget der kan bruges
til mig også...

> God arbejdslyst !

Tak i lige måde.