Køb af hardware
Fra : Shivas

Dato : 30-01-02 16:11

Jeg påtænker mig at sammenstykke en ny pc og vil så lige poste
specs her for at evt. modtage gode råd til sammensætningen af
komponenterne. Det kunne jo være der var en der viste lidt konkret om
sagerne og ville anbefale mig noget andet....
Derfor - er nedenstående komponent sammensætning fornuftigt og er der nogle
steder jeg skal vælge andre komponenter ???

Bundkort EPOX EP-8KHA Plus
Processor Athlon XP 1900
Køler Thermaltake Volcano 7 (??? den behøves ik at larme som en
helikopter...)
Grafikkort Asus Geforce 2 64MB DDR (det har jeg i forvejen så...)
RAM 512 MB DDR 2100 Kingston

Lyder det ikke umiddelbart OK ???

Fra : Deaster

Dato : 30-01-02 18:03

"Shivas" <udfordrer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogle
> steder jeg skal vælge andre komponenter ???

Jeg havde nok købt et Soltek, se evt. test hos Tom.

> Processor Athlon XP 1900
> Køler Thermaltake Volcano 7 (??? den behøves ik at larme som en
> helikopter...)

Silent Viking siger meget mindre og køler lige så godt.

> Grafikkort Asus Geforce 2 64MB DDR (det har jeg i forvejen så...)
> RAM 512 MB DDR 2100 Kingston
>
> Lyder det ikke umiddelbart OK ???

Jooo, nu gør det

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Daniel-San

Dato : 30-01-02 18:19

> Jeg havde nok købt et Soltek, se evt. test hos Tom.

Jep! - Har lige sat mit i, og det ruler på den glyngøreagtige måde

> Silent Viking siger meget mindre og køler lige så godt.

Jep! - Har lige sat min i, og det ruler også på den glyngøreagtige måde

Yeah!

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-01-02 18:24

> Køler Thermaltake Volcano 7 (??? den behøves ik at larme som en

.... larmer da ikk og kører fornuftigt!

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Hans

Dato : 30-01-02 18:53

"Peter Jensen" <mentor@haiku.dk> skrev i en meddelelse

> ... larmer da ikk og kører fornuftigt!

Der er da vist en som skal til ørelæge...

Uha - uha..

mvh
Hans