kantet grafik i inventor 4.
Fra : Lars Christensen

Dato : 30-01-02 16:39

Hej.

Hvorfor er alle mine huller i inventor kantet.
De er femkantet.
Jeg mener at computerudstyret er iorden og jeg bruger de nyeste drivere.

Mvh Lars C.

P4 1,5 Mhz
768 MB ram
Ge 3 Ti 500 grafikkort.

Fra : Lars Christensen

Dato : 30-01-02 16:52

mig igen

Jeg bruger service packs 1 og 2

Lars C

Fra : Uffe Bak

Dato : 31-01-02 16:14

Hej Lars

Din beskrivelse ligner problem i den første udgave af Inventor 4.
Der er flere løsninger på dette.
Den ene er en Registry patch der sætter den korrekte værdi i Windows
Registry. Jeg har set den tidligere i denne Newsgroup - men hvis du
ikke kan finde den - så læg en besked i denne gruppe - så kan jeg
sende den direkte til dig.

Men - det bedste alternativ er opdatering til R5 - som er den seneste
udgave. Hvis du ikke har en vedligeholdelses aftale - så kan du
kontakte distributøren i Danmark Betech Data - der kan sende dig en 30
dages Test version.
Du finder dem på: http://www.betechdata.dk/
Jeg tror det andet problem du har sendt til gruppen - er afledt af
samme anledning.

Jeg håber dette hjælper dig videre.

Med venlig hilsen

Uffe Bak
Autodesk Nordic & Baltic

Fra : Lars Christensen

Dato : 31-01-02 17:09

Hej.

Jeg far prøvet med inv4fix.reg
uden resultat.

Lars C.

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-02 21:12

Har lige sendt Lars SP4Fixer.exe - så får vi se om den hjælper ham......
Leif

Fra : Lars Christensen

Dato : 02-02-02 13:53

Hej

Mange tak for jeres filer og interesse, men desværre har ingen af dem
hjulpet.
Jeg mangler stadig hjælp.....!

Mvh Lars

Fra : Brian Lænø

Dato : 02-02-02 15:19

"Lars Christensen" skrev
> Hej
>
> Mange tak for jeres filer og interesse, men desværre har ingen af dem
> hjulpet.
> Jeg mangler stadig hjælp.....!
>
> Mvh Lars

Jeg har ingen erfaring med inventor, men jeg regner med at det minder om
Mechanical Desktop.
Har du været inde og kigge på indstilingerne, i MDT kan man justere hvor
grov grafikken skal være.
I den MDT jeg arbejder med, der bilver grafikken grov lige så snart jeg
begynder at roterer et emne.
Du havde også nogle problemer med gennemsigtig emner.
Har du slået farven til?
På MDT er der et ikon yderst til højre, hvor man slå solid farven til og fra
(en lille firkant med et par grønne sider)

--
Brian