vaccination
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-01-02 14:59

Hej
Her en lille positiv oplevelse:
da vores dejlige labradorhvalp Cato skulle vaccineres i går sagde dyrlægen
at vi nok skulle regne med at han kunne blive lidt sløj, det vidste vi nu
godt fra de andre af vores hunde, men Nej ! det gjaldt åbenbart ikke for
Cato, tværtimod har han været helt ustyrlig i dag og lavet en masse ulykker

Måske har dyrlægen taget fejl af sprøjterne og givet ham en pep-sprøjte
Hilsen Vibeke Lerche

Fra : strick

Dato : 01-02-02 15:30

Hej Vibeke
Ja, det er ikke kedeligt med sådan en terrorist i huset Min ligner næsten
en kopi af Cato, og opførslen er den samme. Men det går så stærkt, ikke ? Han
er vokset fra ca 3 Kg til godt 16Kg på kun et par måneder. Det er blevet
nærmest tradition at han stjæler min "hundelufter-kasket" fra hovedet af mig,
når jeg bukker mig ned og snører "hundelufter-støvlerne" - han *elsker* bare at
stjæle fra os, og så spæne stolt afsted
Men på søndag får piben en anden lyd. Så er det afsted til opdragelsesanstalten

mvh
Lars