Nybegynder søger hjælp
Fra : Allan Johansen

Dato : 30-01-02 13:21

Kære NG

På mit webhotel har jeg adgang til phpMyAdmin 2.2.2.-rc1 og en database. I
den database har jeg oprette en tabel. Men nu er mit spørgsmål til jer,
hvordan jeg får puttet noget indhold ind i den tabel?

Link til nogle dummy tutorials om mit spørgsmål, phpMyAdmin og php ønskes.

I må også gerne anbefale nogle gode bøger.

Håber ikke mit spørgsmål lyder for dumt.

Med venlig hilsen

Allan Johansen

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 30-01-02 13:40

> Link til nogle dummy tutorials om mit spørgsmål, phpMyAdmin og php ønskes.

så vidt jeg husker har www.webcafe.dk nogen glimrende begynder hints til php

Mvh

Mads
www.startout.dk <-- der er også et forum hvor du kan få hjælp til diverse
programmerings ting!

Fra : Allan Johansen

Dato : 30-01-02 15:03

Hej Mads

Jeg takker for svaret.

Men for at putte indhold ind i en tabel skal man, da skrive noget kode eller
kan man taste teksten direkte ind i databasen/tabellen?

Håber at mit spørgsmål er forklaret tydelig nok.

Mvh. Allan Johansen

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 30-01-02 15:20

> Men for at putte indhold ind i en tabel skal man, da skrive noget kode
eller
> kan man taste teksten direkte ind i databasen/tabellen?

well.... da du siger du har adgang til phpmyadmin, så er det jo ret let at
putte data i tabellen.... men ellers kan du også lave forms hvor indholdet
bliver puttet i DB'en.....