Øv, så er den gal med min Nokia
Fra : Distant Suns Support

Dato : 19-12-00 19:51

Hej gutter!

Jeg kunne ærlig talt, godt tænke mig at vide om der skulle være nogen,
som har oplevet det samme på deres Nokia 8210, som jeg har på min!

Tit, når jeg skal ringe fra den, går det allerførste opkald, ikke
igennem til modtageren. Der kommer kun 2 ganske korte BIP............BIP
og så vender telefonen tilbage til standby (almindelig tilstand).
Jeg er også belemret med det problem, at når nogen ringer til min 8210,
så lyder der et meget lille bip fra telefonen og så vender den tilbage
til almindelig standby, mens den person der ringer blot får en optaget
tone.
Andre gange går det fint. Telefonen er helt ny og med SW version 5.25,
som skulle være den sidste nye.

??!?!??!?!?!?!?!

Mick

Fra : John Olsen

Dato : 19-12-00 22:57

Lyder som en operatør fejl, hvilket vil sige at der faktisk ikke er noget
direkte galt med selve din phone :)

Fra : torben lund bjørnhau~

Dato : 19-12-00 23:37

On Tue, 19 Dec 2000 22:57:26 +0100, "John Olsen"
<john.glostrup@get2net.dk> wrote:

>Lyder som en operatør fejl, hvilket vil sige at der faktisk ikke er noget
>direkte galt med selve din phone :)

Det er ligenødaktig hva det er
jeg har selv de samme fejl
og har haft snakket med operatøren om dem
og han siger at der ikke er ret meget de kan gøre ved det

Fra : Jean Husted

Dato : 22-12-00 22:04

Jep det bøvler jeg også meget med..har mobilix!
Hvad har I???
AFM

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 23-12-00 00:22

> Jep det bøvler jeg også meget med..har mobilix!
> Hvad har I???

Har lige for tiden 8210 + mobilix. Og har ikke haft
et eneste problem (i nu). Hehe... Mvh Titan !!!