CPU for varm....?
Fra : Montgomeri

Dato : 30-01-02 02:49

Hej Alle..!
Håber der er nogen der kan hjælpe mig...da jeg har et problem....

Jeg har et Asus A7V266 Bundkort og har købt et 1,4 GHz Athlon (TB).
I bios siger min hardware monitor at min cpu er godt og vel 70 grader varm..
og det er FOR meget....
Hvad kan man gøre det en sådan situation... hjælper det at købe en ordenlig
cooler... Den jeg har er en billig en.-...?

På forhånd tak

Hilsen
Anders Lawaetz
anders@lawaetz.com

#25882507

Fra : F.Larsen

Dato : 30-01-02 10:58

Hej

Ja 70 grader er for meget...

Jeg har gode erfaringer med Alpha PAL 8045T + Silverado's:
http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm

--
Flemming

Fra : sus1234

Dato : 14-02-02 11:50

"F.Larsen" skrev d. 30-01-02 10:58 dette indlæg :
> Hej
>
> Ja 70 grader er for meget...
>
> Jeg har gode erfaringer med Alpha PAL 8045T + Silverado's:
> [...]
Hvad er den idielle tempratur på CPU'en??
Susanne

http://www.kandu.dk/

Fra : Deaster

Dato : 14-02-02 11:42

"sus1234" <sus1234.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:CuMa8.9242> >
> Hvad er den idielle tempratur på CPU'en??
> Susanne

Så lav som mulig.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : SA

Dato : 30-01-02 11:13

for varm og for varm... hvis den kører stabilt, så er der sådan set ikke
noget galt i den temperatur. Men, det vil selvfølgelig aldrig skade at sætte
en bedre køler på, og få temperaturen lidt ned. Levetiden på CPU'en falder
når temperaturen er høj, men om vi snakker en begrænsning fra 10 år til 8
år, kan vel egentlig være lige meget - allerede om 3 måneder er der kommet
noget nyt, bedre og billigere!

/SA