Skruer til min Nokia 3210?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-12-00 19:14

Hejsa..

Da jeg fik sat blåt lys i min Nokia 3210, mistede jeg en enkelt af de fire
skruer, som holder telefonen sammen. Ret dumt!
Men jeg har nu været på jagt efter en ny, men de er ik til at finde.
Teleringen ved Aalborg Storcenter siger at de ik sælges, andet end
hvis du får lavet telefonen derude! det er stort set det eneste sted i
Aalborg med eget værksted! Så er der også lige skellagergården, men de
havde lukket da jeg kom derud! Hvor finder jeg en ny? Det er ret træls den
ik er der, for den mister forbindelsen til antennen når den mangler!
Så hjælp!!!!!

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Erik Einum

Dato : 18-12-00 19:53

Thomas Buus Andersen <t-buus@get2net.dk> skrev
> Hejsa..
>
> Da jeg fik sat blåt lys i min Nokia 3210, mistede jeg en enkelt af de
fire
> skruer, som holder telefonen sammen. Ret dumt!

Jepp! Det ER dumt å skru på, eller på annen måte trikse med mobilen!

> [...]
den
> ik er der, for den mister forbindelsen til antennen når den mangler!

Du kan kanskje prøve å sette en av de tre andre skruene ved antennen, så
har den ihvertfall forbindelse der, og telefonen blir litt "løs" et annet
sted.

///Mvh. EE

Fra : N/A

Dato : 18-12-00 23:06

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-12-00 23:06

"Christiansen" <d.christiansen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Der ligger en mobilreperatør ude i Hasserisgård-centeret (Tror jeg det
> hedder) De har dem i løsvægt og sælger dem. Jeg ved bl.a at Bluetell
bruger
> dem som rep. på deres defekte telefonen.

Jops! Det var det jeg mente da jeg skrev Skellagergården, det troede jeg den
hed Men anyway, der var
lukket da jeg nåede derud . Det er også dem der laver Nokia Telefoner for
Mobilix!

Men Tak!

Hilsen Thomas