XP 1700+ med Silverado@6V ???
Fra : HB

Dato : 30-01-02 00:41

Kan det lade sig gøre at køre subj. uden problemer????
Hører meget gerne fra nogen der har prøvet det. Jeg kører selv med
silveradoen på 8V og der har jeg intet mærket af ustabilitet overhodedet.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : HB

Dato : 30-01-02 00:50

Jeg glemte lige at sige at jeg har 4x80mm kabinetblæsere siddende i
kabinettet. To til at blæse ludt ind forneden og to til at puste ud lige
over cpu'en. Det gør vel odds'ne lidt bedre.

Henrik

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 30-01-02 02:02

"HB" <pooc10@hotmail.com> skrev:

> Kan det lade sig gøre at køre subj. uden problemer????

Det tager max. 1 minut selv at afprøve det.
Bliver din maskine ustabil ved 6V grundet over
ophedening, så dur 6V nok ikke.

> Hører meget gerne fra nogen der har prøvet det. Jeg
> kører selv med silveradoen på 8V og der har jeg
> intet mærket af ustabilitet overhodedet.

Jeg kørte minn Rado på 7Volt sammen med en gammel
TBird 1400MHz uden problemer.

T-Bird 1400 = max. 72,1W.
XP 1700+ = max. 64W.

--