EP-L-toner
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-01-02 23:32

Hejsa!

Jeg har en gammel Canon LBP4-Lite laserprinter der trænger til ny
toner. Den bruger toneren EP-L, men den ser mig noget dyr ud i dag. Så
vidt jeg husker, så kostede den 3-500,- før i tiden, nu er den
billigste pris på edbpriser.dk 730,-

Kan jeg evt. finde den billigere andre steder?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Leony

Dato : 30-01-02 08:31

> Kan jeg evt. finde den billigere andre steder?

Ring til Canon og få oplyst deres forhandlere/grossister.
Så er der ikke andet at gøre end at ringe rundt og høre priser.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Hans

Dato : 30-01-02 11:17

> billigste pris på edbpriser.dk 730,-
>
> Kan jeg evt. finde den billigere andre steder?

Prøv et af de firmaer som tilbyder påfyldte tonerkassetter f.eks. E-data.
Der ender prisen stort set på det halve.

mvh
Hans

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 30-01-02 14:19

Hej Lasse,

Du behøver vel ikke montere en original Canon toner..?
Jeg kender prisen på fx Verbatim toner, og den ligger på det niveau, som du
selv nævner.

Hilsner

Christopher

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-02 19:32

Christopher Højsbo skrev:

>Du behøver vel ikke montere en original Canon toner..?

Absolut ikke.

>Jeg kender prisen på fx Verbatim toner, og den ligger på det niveau, som du
>selv nævner.

Jeg troede blot EP-L var den 'slags' der passede i denne printer. Hvor
kan jeg evt. købe andre der kan bruges?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Hans

Dato : 30-01-02 20:23

> Jeg troede blot EP-L var den 'slags' der passede i denne printer. Hvor
> kan jeg evt. købe andre der kan bruges?

Det er det også. Du må ikke købe andre typer end EP-L, men den laves af
mange fabrikanter, Canon, HP, Verbatim o.s.v.

mvh
Hans