Jumper og opsætning af bundkort
Fra : Test

Dato : 29-01-02 22:00

Hejsa
Jeg har lige købt et MSI K7T Turbo2 MS-6630 ATX bundkort og en AMD Duron
1000 MHz processer.
Når jeg kigger i manualen til bundkortet, står der noget med :

If CPU Clock = 100MHz
Core/Bus ration = 7
then CPU core speed = 700Mhz

Hvad betyder dette for mig ?

Der står også noget med en jumper til "CPU Front Side Bus frequency" der er
sat til 100MHz, Men den kan også sættes til 133MHz.

Hvad skal jeg vælge ?
og hvad betyder dette ?

Mvh. Henrik

Fra : Hans

Dato : 29-01-02 22:28

"Test" <dcc5208x@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg har lige købt et MSI K7T Turbo2 MS-6630 ATX bundkort og en AMD Duron
> 1000 MHz processer.

Det korte af det lange er, at du bare skal sætte din nye Duron i bundkortet
og starte op. Bundkortet er pr. default sat til 100MHz FSB, hvilket din
processor også skal køre med.

mvh
Hans