Ang unlock 3210
Fra : Brian Nørgaard Søren~

Dato : 15-12-00 22:46

Hej jeg er interesseret i at høre hvad der skal være opfyldt før jeg selv
kan unlocke min 3210 .

her tænker jeg på software og hvilket kabel jeg skal bruge.

så spar mig fra alt med 6 mdr og så viderer også viderer

Fra : Jesper Lange

Dato : 16-12-00 08:30

Hejsa

Prøv at kigge lidt på denne hjemmeside
her står næsten alt om hvad der findes om Nokia 3210
http://www.ajax.ic24.net/3210/index1.htm

Jeg har selv haft stor glæde af denne side.

Fra : Fisker

Dato : 16-12-00 00:16

> her tænker jeg på software og hvilket kabel jeg skal bruge.

Du skal have fat i et m-bus kabel, samt programmet NokiaAll. Desuden
forudsættes det, at din telefon har softwareversion under v. 5.28.

\Mandal

Fra : Brian Nørgaard Søren~

Dato : 16-12-00 20:22

Hej tak for dit gode svar og seriøse men kan du sige mig hvor jeg kan få
disse ting henne evt loade softwaren til mig på forhånd

Fra : Brian Nørgaard Søren~

Dato : 16-12-00 20:22