Software der kan styre knapper på keyboard~
Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 29-01-02 18:24

Hejsa

Jeg har for et stykke tid siden anskaffet mig et keyboard med nogle fine
genvejstaster på. Desværre virker den medfølgende software ikke under Windows
XP. Jeg leder derfor efter et stykke software, der kan mappe genvejstasterne på
keyboardet og dermed gøre dem funktionelle.

Jeg har allerede prøvet at hente Microsofts driver til deres egne keyboard, men
den er desværre bygget specifikt til de enkelte modeller, så den kan ikke
bruges :(

Nogen, der kan hjælpe med den?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Leony

Dato : 30-01-02 06:35

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen, der kan hjælpe med den?
> Husk, Google er din ven :)

Søg på producenten til dit tastaur+model+driver så burde du finde noget.
Ellers så må du skrive hvilket tastatur du har, så skal jeg hjælpe dig med
at lede.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 30-01-02 21:14

In article <SBL58.8533$Eu2.935505@news010.worldonline.dk>,
leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk says...

> [...]
> Ellers så må du skrive hvilket tastatur du har, så skal jeg hjælpe dig med

Jeg har allerede været nede ad den vej. De understøtter simpelthen ikke Windows
XP. Men der må da findes et eller andet lille program, der kan gøre det. Det er
jo "bare" et spørgsmål om at samle en scancode op og aktivere et givent program
på baggrund af den scancode.

Jeg forstår det ikke, hvis sådan et program ikke findes.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Leony

Dato : 31-01-02 14:15

> Jeg forstår det ikke, hvis sådan et program ikke findes.

Måske Tucows har en eller anden ting i den retning.
I nødtilfælde kunne du måske højreklikke og under egenskaber lave en
tastatur genvej.
Man kan jo sige at det er et "overflødigt" program da producenten som regel
laver det.
Send en mail til dem, det kan jo være de er i gang med at udvikle en, måske
der vanker en betaversion.