Tele Danmark bliver til TDC
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-12-00 11:12

Hej...

Tele Danmark meddeler her til formiddag i en pressemeddelelse:

Tele Danmark har i dag besluttet at ændre selskabets navn til TDC, der
står for Tele Denmark Communications.
--
M.v.h. Ole

Fra : Distant Suns Support

Dato : 14-12-00 15:53

Ja, de er bindegale!!!!!!!!!! Hvad bliver det næste?

Mick

--
Best Regards

Michael H Jensen
President & Authorized Agent
Distant Suns Support - Europe
EUROPEAN DISTANT SUNS

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : RP

Dato : 14-12-00 23:09

Forbrugerne skal betale nye skilte og banner, i form af forhøjet tlf.
regninger og nedskæringer i support ..... kunne sikkert ligne dem

RP

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 20:40

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 15-12-00 20:40

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse

> Det står nu for Tele Danmark Comunications.

Når du nu skal være så pernitten, mon det så ikke er "Tele Danmark
Communications"?

Whatever...

--
Jimmy Nielsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-12-00 03:12

"Jimmy Nielsen" <jimmy-nSPAMIKKE@email.dk> wrote:

>"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse

>der

>Når du nu skal være så pernitten, mon det så ikke er "Tele Danmark
>Communications"?

Du har fuldstændig ret. Og når jeg tænker på hvor ofte jeg skriver
communications på mit arbejde - damn!

Peter

Fra : Allan Hansen

Dato : 19-12-00 10:37

Hmmm....Så er det bare ærgeligt for Tele Danmark, at Thy Data Center
allerede har registeret domænenavnet - www.tdc.dk

Hvad mon Tele Danmark (eller forbrugerne) skal betale Thy Data Center for at
overtage dette domænenavn?

/Allan

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 19-12-00 11:27

Allan Hansen wrote:

> Hmmm....Så er det bare ærgeligt for Tele Danmark, at Thy Data Center
> allerede har registeret domænenavnet - www.tdc.dk

Jep!
Jeg fik mig også en griner da jeg prøvede!
/Bo