Søges::Software Router
Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-02 14:28

Har 2 pc'er begge XP Pro DK et netkort i hver:
1 stk. ADSL Teledanmark 1024/256 med 1fast IP
Er forbundet til Accton Cheetahub 3016 A
Forbindelsen er således..
ADSL ---- Port 1 Hub
PC1 ---- Port 2 Hub
PC2 ---- Port 3 Hub

Findes der en Software Router, meget gerne freeware, der kan bruges så
begge pc'ere er både på Lan og Net ??

På forhånd tak...

PS: Havde ellers købt en Cisco 677, og det fjols jeg købte den af
forsikrede mig at den kunne bruges til min forbindelse, goddag mand
økseskaft, så der er ikke råd til at købe en Router lige nu, så derfor
software.
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098
www.AriSoft.dk
www.WinXP-DK.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-01-02 00:25

On Tue, 29 Jan 2002 14:28:20 +0100, "Allan Riise"
<Ari06@AriSoft.dk> wrote:

> [...]
> forsikrede mig at den kunne bruges til min forbindelse, goddag mand
> økseskaft, så der er ikke råd til at købe en Router lige nu, så derfor

Glæd dig over, at han sikkert har fået den stillet til rådighed
(dvs. lånt/lejet den) sammen med sit Internet-abonnement, og når
han engang opsiger abonnementet, så får han en regning på route-
ren, når han ikke kan aflevere den.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/