CppWebBrowser
Fra : Drivhuset

Dato : 29-01-02 14:06

Hejsa !!!
Hvis jeg i Borland C++Builder indsætter en CppWebBrowser, hvordan får jeg
den så til at vise en web side f.eks. "C:\Temp.html".
På forhånd tak.

mvh.
Rasmus

Fra : AbcDeF

Dato : 29-01-02 18:45

prøv at se på www.thebits.org under tuturials.

her har de en guide til hvordan du laver en lille browser netop ved hjælp at
cppwebBrowser tingen :)

Fra : Ivan Johansen

Dato : 29-01-02 18:55

Drivhuset wrote:

> Hejsa !!!
> Hvis jeg i Borland C++Builder indsætter en CppWebBrowser, hvordan får jeg
> den så til at vise en web side f.eks. "C:\Temp.html".

Prøv med:
CppWebBrowser1->Navigate(L"C:/Temp.html");

Ivan Johansen