Nokia software updates
Fra : Henrik Larsson

Dato : 13-12-00 09:38

Jeg har en Nokia 6210 med software v. 3.10
Jeg har set på forskellige sider at den nyeste version er 4.08

Jeg har dog ikke kunne finde nogen steder på nettet der beskriver
forskellene på de forskellige versioner. Altså hvad der er ændret.

Er der nogen der har et link til en sådan changelog?

Jeg prøvede via Club Nokia at kontakte deres careline, men fik kun et "det
kan vi sandelig ikke oplyse dig om" svar tilbage. Lugtede mest af at
personen der svarede ikke anede noget om det.

Er der nogen der har erfaringer med hvad en sådan update koster, og om man
kan få telefonen opdateret uden beregning hvis man indleverer den hos Club
Nokia service stederne?

Mvh Henrik

Fra : Erik Einum

Dato : 13-12-00 10:11

"Henrik Larsson" <henrik_l@mailme.dk> wrote
> Jeg har en Nokia 6210 med software v. 3.10

Du har nok 3.01....

> Jeg har set på forskellige sider at den nyeste version er 4.08

Stemmer

> [...]
> kan vi sandelig ikke oplyse dig om" svar tilbage. Lugtede mest af at
> personen der svarede ikke anede noget om det.

Dette opplyses _ikke_, hverken fra Nokia eller andre produsenter.
En annen sak er at man vet man har feil i telefonen som ikke er der etter
oppgradering, hvis man så samler slike vil man etterhvert få en liste, men
det kan også være forbedringer i standbytid m.m.

> Er der nogen der har erfaringer med hvad en sådan update koster, og om man
> kan få telefonen opdateret uden beregning hvis man indleverer den hos Club
> Nokia service stederne?

I Norge er det gratis det første året etter man har kjøpt telefonen.

///Mvh. EE