Flash på hjemmeside
Fra : martingreen

Dato : 29-01-02 13:57

Det er måske et dumt spørgsmål, men hvordan får man en flash-video ind
på sin hjemmeside. Vi er ved at lave en hjemmeside i frontpage..
> jeg anbefalet en sådan. Jeg spurgte mht til popnitterne som jeg havde
hørt

http://www.kandu.dk/

Fra : MZH

Dato : 29-01-02 14:47

Gå ind i File -> Publish Settings i Flash og tjek, at der er sat kryds
i Flash og HTML. Under HTML- fanen kan du bestemme forskellige ting,
bl.a. hvor stort din flash film skal være på siden.

Tryk herefter OK.

Flash har nu oprettet to filer i samme bibliotek som din .fla-fil,
nemlig movie1.swf og movie1.html (hvis altså din fla-fil hedder
Movie1.fla). Åben html-filen i dit editor program og kopier alt, der
står mellem <OBJECT> og </OBJECT> og sæt det ind i dit eget html
dokument.

Kopier swf-filen over i samme bibliotek som dit html-dokument og læn
dig tilbage og nyd!

Mikkel