western digital og IBM
Fra : WHaP

Dato : 29-01-02 12:38

hej!
jeg har lige købt en Western digital Caviar WD1000BB 100GB, men den klikker
på den mærkligeste måde jeg aldrig har hørt før. Nogen gange kan min comp.
ikke engang finde min hd. Så jeg ville lige høre om nogen af jer har oplevet
noget af det samme??

For at vende tilbage ang. min IBM hd. (20GB) så sendte jeg den tilbage til
holland og ja der gik ca 4 uger og jeg fik en ny. så et stort TAK til jer
der hjalp mig! Til jer der har en hd der er smadret og hvor butikken er gået
ned kan i rolig sende den til holland.

WHaP

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-01-02 12:47

"WHaP" <hhp0103@abc.dk> skrev:
> [...]
> aldrig har hørt før. Nogen gange kan min comp. ikke
> engang finde min hd. Så jeg ville lige høre om nogen af

Jeg har oplevet det med min harddisk en gang, et par
dage efter stod den af!
Få tjekket din harddisk med dlgdiag.zip herfra:
<http://www.wdc.com/support/download/index.asp>

Venligst
Mikael

Fra : Thomas Bowers

Dato : 29-01-02 13:31

"WHaP" <hhp0103@abc.dk> wrote in message
> [...]
> holland og ja der gik ca 4 uger og jeg fik en ny. så et stort TAK til jer
> der hjalp mig! Til jer der har en hd der er smadret og hvor butikken er

Som Mikael også skiver er det ofte tegn på at HD'en er ved at stå af.....

Hvilket jeg også fik bekræftiget af en tekniker hos SHG.DK (tror jeg nok det
var)

Jeg var nemlig selv ude for præcis det samme med en IBM 75gxp'er, hvor den
lavede samme nummer i et par uger, indtil døden indtraf. Jeg formåede dog at
få liv i dele af disken ved at sætte den som slave og flytte data over på en
anden disk, de steder hvor drevet stadig kunne læses.

Hilsen Thomas

Fra : Mig

Dato : 29-01-02 14:38

> [...]
> få liv i dele af disken ved at sætte den som slave og flytte data over på en
> anden disk, de steder hvor drevet stadig kunne læses.

Jeps. Samme historie herfra

Fra : WHaP

Dato : 29-01-02 15:07

da jeg kom hjem og startede min comp. gik min S.M.A.R.T amok og sagde jeg
skulle lave en backop af min westeren digital hd. sååå tror lige jeg tager
en scanisk hvis den her siger "nej tak" sender jeg den tilbage.
Tak for de gode råd jeg har fået ! skal nok vende tilbage med svar efter den
er blevet byttet.

WHaP

Fra : Dr. Ralph

Dato : 30-01-02 05:51

> [...]
>en scanisk hvis den her siger "nej tak" sender jeg den tilbage.
>Tak for de gode råd jeg har fået ! skal nok vende tilbage med svar efter den

Jeg er spændt på at høre, hvordan det går - om du får den byttet
elelr hvad ?

Har selv lige købt 2 stk. westerrn digital caviar 120 GB 8 MB cache -
og jeg have indtil nu kun hørt positivt om disse nye diske.

Men ingen harddiske har en 100% fejlfri rate - der vil altid være
smuttere. Bare ærgeligt, når lige den smutter rammer en selv.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Leony

Dato : 29-01-02 15:10

"WHaP" <hhp0103@abc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på den mærkligeste måde jeg aldrig har hørt før. Nogen gange kan min comp.
> ikke engang finde min hd. Så jeg ville lige høre om nogen af jer har

Ja, det har jeg. Jeg havde en 2 år gammel disk som klikkede. Den blev sendt
ned og byttet.
Aflever den til forhandleren og få en ny.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/