[Muligvis OT]: Hver fjerde har haft SMS-se~
Fra : Rander

Dato : 12-12-00 09:17

Historien er at læse på
http://www.digitoday.no/dtno.nsf/pub/te20001211155325tw80699473

Er det bare mig, eller har man så ikke noget liv?

Ang. subject: Gruppe-navnet antyder jo godt nok at det er det tekniske
aspekt af mobiltelefonien der er til diskussion her, men hvad med den
sociale del af det? Hvis den er off-topic, ville der så være basis for
en OTD til f.ex. dk.fritid.mobiltelefoni - eller måske ligefrem en
dk.kultur.mobiltelefoni?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Mine eventuelle forældre og søskende kendes ikke.
Min mand er død, han har hængt sig, det svin. (Skadesanmeldelse)

Fra : Keld Petersen

Dato : 13-12-00 19:09

Dem der tier samtygger, eller hvad? Fnis... SMS-sex? Lyder sgu kedeligt...

Fra : Nicklas Teisner

Dato : 13-12-00 19:59

>Historien er at læse på
>http://www.digitoday.no/dtno.nsf/pub/te20001211155325tw80699473