Folk til amatørteater - Laser og pjalter
Fra : Steven Sørensen

Dato : 28-01-02 21:49

Boulevard Teatret opfører
Til april den berømte musical
Laser og Pjalter Af Bertholt Brecht og Kurt Weill
Vi mangler dog stadig et par stykker til at spille med, så går du og drømmer
om at komme til at stå på de skrå brædder, eller kunne du tænke dig at lave
lys/lyd, er chancen her nu.
Ring til formand Søren Udsen på 98 16 99 88 eller
til instruktør Leise Marcher på 22 55 57 62
Stykket handler om forbryderkongen Mac the knife og hans luddere og
lommetyve i Londons undergrund i slutningen af 1800 tallet. En medrivende og
humoristisk fortælling om korruption, bestikkelse, fattigdom, venskab og
hvordan man overlever på bunden af samfundet.
Stykket bliver opført i Aalborgs nye kulturhus Grand, fra den 4. april til
og med den 14. april.
Vi glæder os til at se dig.

Fra : Titan K. Møller

Dato : 29-01-02 15:34

Jeg vil godt være med hvis jeg må gå rundt og dingle
med dilleren...

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

|h4xX0r|-MadeNigga-
IRC: irc.xanthotech.com || #h4xx0r
http://www.h4xx0r-clan.cjb.net/

H4xX0r OGC Hook 7 *Tweaked*
www.h4xx0rcrew.cjb.net
- |H4xX0r|-MadeNigga

Fra : Søren

Dato : 29-01-02 15:37

"Titan K. Møller" <dsl3789@vip.cybercity.dk> wrote in

> Jeg vil godt være med hvis jeg må gå rundt og dingle
> med dilleren...

Det er vel også toppen af skuespilpræstation, hvis du kan få den stump
til at dingle ;)

N.B. Husk den skal være i laser din pjalt.

--

Venlig hilsen,
Søren

Tip: Hvis du lægger "nospam" i domænenavnet, fremfor i brugernavnet,
vil spam blive bouncet tilbage til afsenderen. Modsat vil spam stadig
nå frem til, og dermed belaste, din server.

Fra : Titan K. Møller

Dato : 29-01-02 19:22

hhi

--