REQ: Godt scanner program???
Fra : JNE

Dato : 28-01-02 22:09

Hej NG!

Jeg søger et scanner program, som er rigtig godt, er nemt at pruge og har
mange smarte funktioner!
Er der nogle som kender sådan et program som kan opfylde disse krav???
På forhånd tak for hjælpen!

MVH
JNE
icq: 123789321

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-01-02 22:16

"JNE" <icq@123789321.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange smarte funktioner!
> Er der nogle som kender sådan et program som kan opfylde disse krav???

Vuescan?

http://www.hamrick.com/

Fra : John Vedsegaard

Dato : 28-01-02 22:51

Hvilken Scanner?
Jeg har en Agfa SCSI, på deres hjemmeside findes et godt (gratis) program
kaldet Scanwise, ved ikke om det kan bruges til andre scannere.

John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Leony

Dato : 29-01-02 08:31

> [...]

> mange smarte funktioner!
> Er der nogle som kender sådan et program som kan opfylde disse krav???

Nemt at bruge med mange funktioner. Mange funktioner gør lige netop at det
ikke er nemt at bruge
Hvad med et billedbehandlingsprogram. Scan direkte til det og efterbehandl
billedet.
Irfanview er gratis.
ACDsee er et af de bedre shareware.
I photoshop er det kun din fantasi der sætter grænsen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/