Hjælp til Compaq-PC
Fra : NIC

Dato : 28-01-02 21:54

Hej!

En af mine venner har et problem med hans Compaq!
Han har lige installeret windows ME og efter han gjorde det, sker der
følgende når han
prøve at afspille mp3'er:

Den starter med normal volume og efter 2 sek starter den med at fade og i
løbet af 1 sek er der skruet ned! Hvis man så går ned i "systembaren" og
tjekker lydstyrke er der skruet helt ned! Mystisk ikke? håber i kan hjælpe
mig!

Venlig Hilsen Nichlas hatholt nichlashatholt@12move.dk

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-01-02 23:03

He-he.... er der stadig nogen der FRIVILLIGT installerer Me???? Den notorisk
mest ustabile windows?

Nå, til sagen som jeg ikke har et konkret svar på, men et gæt: hvis det er
en nyere Compaq, er der sikkert et 'multimedie-tastatur', incl.
volumenknapper. Mon ikke driveren til dette tastatur, eller selve
tastaturet, og Me ikke rigtigt kan sammen? Compaq er berygtet for IKKE at
opdatere deres drivere, fordi 'maskinen er udviklet til det styresystem den
er født med'

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!!)

Fra : JYK

Dato : 28-01-02 23:24

Eller frivilligt køber Scumpaq PC

Fra : Bo Källberg

Dato : 31-01-02 14:17

Har selv en Compaq, og har også installeret ME - men kun i et par dage. Som
der tidligere er beskrevet, kører Compaq klippe-stabilt - hvis man beholder
det OS der er med fra starten. Hvis man skifter til ME (som også er fuld af
fejl) så er det nok ikke smart med en Compaq.

Løsning: Fjern Me fra Compaq'en, eller køb en anden pc...

-Bo-

JYK <jyk@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c55cf5e$0$62867$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...