The Butterfly phone
Fra : Distant Suns Support

Dato : 10-12-00 19:42

Hej NG

Den nye Nokia 8250 har 4 af de øverste taster, formet som en lille
sommerfugl. Jeg tror nok jeg er den første på NG der poster den idé, så
jeg skynder mig at tage patent på den...heheh

Mick

--
Best Regards

Michael H Jensen
President & Authorized Agent
Distant Suns Support - Europe
EUROPEAN DISTANT SUNS

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : Flemming

Dato : 10-12-00 21:25

"Distant Suns Support" <ivory@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> sommerfugl. Jeg tror nok jeg er den første på NG der poster den idé, så
> jeg skynder mig at tage patent på den...heheh

Som en 8210 ejer, må jeg nok sige : "den er squ fed !!" Er der nogle der
kender en release dato ?

URL:http://www.nokia-asia.com/apac/8250_features/?location_id=25#convenience

Mvh. Flemming

Fra : Erik Einum

Dato : 11-12-00 14:47

"Flemming" <flemming@hotmail.com> wrote
> "Distant Suns Support" <ivory@post1.tele.dk> wrote
>
> Som en 8210 ejer, må jeg nok sige : "den er squ fed !!" Er der nogle der
> [...]

Hva er release-dato godt for i Danmark (eller Norge) når denne er forbeholdt
Asia....

///Mvh. EE

Fra : Distant Suns Support

Dato : 11-12-00 20:48

Den skal nok komme!

Den er sat til udgivelse i første kvartal 2001 i Asien, Cirka August/September i
Europa

Mick

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-12-00 22:20

Distant Suns Support skrev i meddelelsen
<3A352F62.67F28A1A@post1.tele.dk>...
>Den skal nok komme!
>
>Den er sat til udgivelse i første kvartal 2001 i Asien, Cirka
August/September i
>Europa
>
>Mick

Kilde?

Med Venlig Hilsen
Mads Stetter
ICQ: 27710266
http://home.worldonline.dk/~mstetter/

Fra : Distant Suns Support

Dato : 12-12-00 17:09

Sonofon.

Men Nokia Careline siger den overhovedet slet ikke kommer til Europa. Og
hvis det r rigtigt, så kan man endnu engang undre sig over Nokia's
markedsstrategier, som efter min mening er helt hen i vejret, som da
3210'eren blev leveret i EU uden vibratoren indbygget, selv om den i
Asien sad i fra fabrikken.

Hvor Herre bevares. Det kan nok være Nokia laver gode gedigne telefoner,
men hvad pokker nytter det når de fleste gode gedigne føner sælges hvor
man ikke kan få fat på dem!

Øv, øv og tre gange øv!

Mick