FLASH 5
Fra : Kim Laursen

Dato : 28-01-02 20:08

Hej

Jeg sidder lige og prøver at finde ud af programmet Macromedia Flash 5

Har dog lige 3 spørgsmål

Hvordan får man lavet en effekt således at et billede bliver spejlet i sig
selv ?
(Jeg har set det på mange hjemmesider og syntes det ser meget blæret ud)

Kan man bruge Flash-animationer sammen med Frontpage 2000 ?

Hvilke bøger kan anbefales når man er total nybegynder i at bruge Macromedia
Flash 5 ?

Hilsen Kim

Fra : Rasmus

Dato : 28-01-02 23:05

Hvordan får man lavet en effekt således at et billede bliver spejlet i sig
selv ?
(Jeg har set det på mange hjemmesider og syntes det ser meget blæret ud)

- ??? Eksempel på hjemmeside der har det vil hjælpe lidt...

Hvilke bøger kan anbefales når man er total nybegynder i at bruge Macromedia
Flash 5 ?

IDG hæfterne til 89,- med Flash 5 er geniale til nybegyndere.
Ellers findes der bunker af fede Flash 5 tutorials hos boghandlerne.
Gør dig selv den tjeneste at kigge kort i dem inden du køber ...

God fornøjelse med det fedeste program der længe er lavet til web design

> Hilsen Kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mette Frederksen

Dato : 29-01-02 18:19

Hejsa!!!

idg.. har lige udgivet en kæmpe mobbedreng af en bog om flash 5... den er
hvis med 2 røde chilipeber uden på!!! jeg tror helt sikkert den er værd at
kigge i! *S*

Mette

--
\!/