Selvmord
Fra : Klaus

Dato : 28-01-02 19:52

Hvilken piller kan man tage hvis man vil begå selvmord hurtigt og uden for
megen ubeha ?? det skal også være nogle der er til at skaffe !

Jeg har 200 Litigen, hvad sker der hvis jeg tar dem ??

Fra : Mirian

Dato : 28-01-02 20:15

"Klaus" <send1@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken piller kan man tage hvis man vil begå selvmord hurtigt og uden for
> megen ubeha ?? det skal også være nogle der er til at skaffe !
>
> Jeg har 200 Litigen, hvad sker der hvis jeg tar dem ??

Nu bliver jeg altså helt nervøs, du har vel ikke tænkt dig at tage dit liv??
Det må du ikke!!
Please skriv om der ikke er noget vi kan hjælpe dig med!
MVH Mirian

Fra : Klaus

Dato : 28-01-02 20:17

Jo det har jeg, skal bare finde udaf hvordan!!!!

Fra : Mirian

Dato : 28-01-02 20:28

> Jo det har jeg, skal bare finde udaf hvordan!!!!

Jamen det er jeg meget ked af at høre! Det er den sidste udvej, tænk på dine
venner og familie, dem straffer du meget hårdere end dig selv!
For deres skyld og din egen så søg hjælp! Ring til en ven eller et familie
medlem.
Eller skriv om dine problemer til os her i gruppen, vi vil gøre vores bedste
for at hjælpe dig!
MVH Mirian

Fra : Klaus

Dato : 28-01-02 20:32

Jeg har været hos både psykolog og psykiater siden et forsøg med palmol i
marts siste år !! jeg har ikke lyst til leve mere !!

Fra : Mirian

Dato : 28-01-02 20:48

> Jeg har været hos både psykolog og psykiater siden et forsøg med palmol i
> marts siste år !! jeg har ikke lyst til leve mere !!

Jamen hvorfor dog det? Hvad er det der er sket i dit liv siden du har det
sådan? Del det med os!
Lad os hjælpe dig!
Lad mig hjælpe dig, du må gerne skrive til min mail!
MVH Mirian

Fra : Klaus

Dato : 28-01-02 21:00

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte men alt er gået galt i de sidste 2 år,
arb. - kæresten - nyt arb. økominen

Fra : Mirian

Dato : 28-01-02 21:30

> Jeg ved ikke hvor jeg skal starte men alt er gået galt i de sidste 2 år,
> arb. - kæresten - nyt arb. økominen

Jamen kan du ikke fortælle lidt om det så vi har en chance for at hjælpe!
Hvad er der sket?
Fortæl om dig selv! Hvor gammel er du? Hvilket slags arbejde har du? Familie
status? skriv om dig selv min ven!
MVH Mirian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-01-02 21:35

"Klaus" <send1@email.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke hvor jeg skal starte men alt er gået galt i de sidste 2 år,
> arb. - kæresten - nyt arb. økominen

hej klaus....

dette er basolut ikke vejen ud... trust me... i've been there..... i de
sidste 3 år.... and it aint getting better.....
livet er ingen dans på roser.... men lige pludselig opdager man noget der
gør livet værd at leve....
skriv til mig..... lad mig lytte..... please...
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Per S.

Dato : 28-01-02 22:02

"Klaus" <send1@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke hvor jeg skal starte men alt er gået galt i de sidste 2 år,
> arb. - kæresten - nyt arb. økominen

Hej Klaus,
Prøv at fortælle lidt om det, vi er flere der er parat til at lytte. Der er
tidspunkter hvor vi føler, at vi har nået bunden, men netop derfra kan det
kun gå opad. Du har ramt gulvet nu, og vi er her for at hjælpe dig op. Du er
ikke alene.
Kærlig hilsen
Charlotte