Tv-in??
Fra : Peter Jensen

Dato : 28-01-02 19:17

Jeg har et godt gammelt solidt Asus 6800 Deluxe Geforce 256 kort siddende i
min maskine og som I/du nok har regnet ud, har det sidder der længe!

Mit spørgsmål er blot ... hva kan jeg bruge det til og hvordan fungerer det
/ hvordan får jeg det til at virke?

Jeg har naturligvis alle medfølgende kabler til kortet, men har aldrig helt
fattet hvordan det hele skulle hænge sammen!

(skulle dette vise sig at være off-topic - jeg beklager - så gør mig
venligst opmærksom på det, som jeg også er ret sikker på en del vil gøre...)

På forhånd tak.
Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-01-02 20:54

Geforce 256 kort siddende i
> min maskine og som I/du nok har regnet ud, har det sidder der længe!
>
> Mit spørgsmål er blot ... hva kan jeg bruge det til og hvordan fungerer
det
> / hvordan får jeg det til at virke?

Tjah... det er vel et grafikkort... Så mon ikke det kan lave billeder til
din skærm.

Spøg til side.. Har du læst manualen?

Hvis manualen er blevet væk kan du prøve at finde den på http://www.asus.com

> Jeg har naturligvis alle medfølgende kabler til kortet, men har aldrig
helt
> fattet hvordan det hele skulle hænge sammen!

Prøv evt. at søge på www.google.com her er jeg sik¨ker på at du kan finde
stort set alt du måtte ønske omkring brugen af dit grafikkort.

> (skulle dette vise sig at være off-topic - jeg beklager - så gør mig
> venligst opmærksom på det, som jeg også er ret sikker på en del vil
gøre...)

Helt off-topic er det nu ikke, men der er måske en gruppe som dækker området
endnu bedre (dk.edb.hardware.grafikkort)

God fornøjelse

Claus