Hvilken switch skal jeg vælge???
Fra : Henrik L.81

Dato : 28-01-02 19:16

Jeg står og mangler en 8-12 ports switch til hjemmenetværket, den skal være
10/100mbit..
Prisen skal gerne ligge omkring de 1000,- gerne billigere.
Mærket betyder ikke noget, men den skal dog være af en ordentlig kvalitet.

Hvad kan i anbefale??

Hvis der er nogen der har en brugt switch til salg der opfylder ovenstående
kriterier må de også meget gerne ligge en mail her på NG!

Mvh
Henrik Lindholm

Fra : René Jensen

Dato : 28-01-02 20:48

"Henrik L.81" wrote:
> Hvis der er nogen der har en brugt switch til salg der opfylder ovenstående
> kriterier må de også meget gerne ligge en mail her på NG!

Der må du nok hellere ligge billet ind på news:dk.marked.privat.edb

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : DeBoss

Dato : 28-01-02 20:56

Hej

Switch TE100-S88E
10/100Mbit / 8port
595kr

Jeg har selv købt en af disse for ca 2 år siden.. for ca 1400kr... den bruges i vores ejendon hvor vi er 6 lejligheder der deler en internetlinie..
Den står på et loft.. virkeligt et loft lige under taget, men temperaturer op til + 40 grader om sommeren (måske varmere) og godt med "ventilation" og kulde om vinteren.. den har intet fejlet, og hvis ellers jeg "snakker" med en puter hvor netkortet kører ordenligt, kan den fint levere 7Mb/sek.
Den har ingen blæser og ekstern strømforsyning..

Som du nok kan forstå, vil jeg varmt anbefale den...

Mvh Dennis

Fra : DeBoss

Dato : 28-01-02 23:03

Hehe..
Jeg glemte vist lige at fortælle at det er af mærket TRENDnet..

Det er ihvertflad 595kr givet godt ud.
Jeg har lige købt en til, da jeg skulle opsætte netværk i en anden udlejnigsejendom..

Mvh Dennis igen igen

Fra : Dennis Schafroth

Dato : 28-01-02 21:39

> [...]
være
> 10/100mbit..
> Prisen skal gerne ligge omkring de 1000,- gerne billigere.

Jeg fandt en af mig ukendt mærke, men den var billig, lille og lydløs, blåt
gennemsigtigt plastic a la iMAC:
8 port SAFEWAY (Også en supermarkedskæde i USA???) SwitchLAN til 599,- på
Falkoner Alle.

> Mærket betyder ikke noget, men den skal dog være af en ordentlig kvalitet.

Har ikke haft den så længe men virker efter formålet.

> Mvh
> Henrik Lindholm

Dennis