http://www.telmore.dk/
Fra : mogens

Dato : 09-12-00 23:31

http://www.telmore.dk/

nogen der har erfaring med dem ?

har ikke hørt om dem ...

priser ser ok ud. og de kører på Tele DK´s net.

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 09-12-00 23:41

> nogen der har erfaring med dem ?

Prøv at søg efter meddelelser i denne gruppe, hvor emnet indeholder
"Telmore". Jeg får det til 67 stk, hvad får du?

/Jørgen Hansen

Fra : Sydfyns FM

Dato : 10-12-00 01:15

> nogen der har erfaring med dem ?
>
> har ikke hørt om dem ...
>
> priser ser ok ud. og de kører på Tele DK´s net.

Vi har haft abonnement hos dem siden de startede for kort tid siden, og har
ind til videre intet at klage over.

Mvh

John K

Fra : [UC]Rabberman :-\)

Dato : 10-12-00 03:59

> Vi har haft abonnement hos dem siden de startede for kort tid siden, og
har
> ind til videre intet at klage over.

Samme her... Det kører kanon!!

--
Glædelig jul og godt Tub'år *<
[UC]Rabberman

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-12-00 17:19

Hej...

"mogens" <rhbhnews@email.com> wrote:

>http://www.telmore.dk/
>nogen der har erfaring med dem ?
>har ikke hørt om dem ...
>priser ser ok ud. og de kører på Tele DK´s net.

Det kan du roligt bruge, det virker perfekt og helt uden problemer af
nogen art. Formentlig det bedste/billigste tilbud på markedet pt.
--
M.v.h. Ole