maskara
Fra : Mai-Brit

Dato : 28-01-02 15:24

Hej Nyhedsgruppe!
Jeg vover forsøget, for det er i min fritid, jeg bruger makeup *GG*
Jeg har desværre ikke fundet en anden gruppe, som virkede mere relevant. Her
plejer jo også at blive svarret pænt og ordentligt.
Mit problem er, at et par maskara er blevet vel tørre. Jeg har skruet
børsterne i og ud, som Matas siger man skal, men mit forbrug er ikke så
stort. Er der noget man kan fylde i for at blødgøre det resterende indhold?
På forhånd tak for hjælpen
Mai-Brit

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-01-02 13:02

Hej Mai-Brit

Prøv at stille din mascara i meget varmt vand, det kan nogle gange hjælpe

Hilsen
Joan

Fra : Mai-Brit

Dato : 29-01-02 13:27

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a362ph$dds$1@sunsite.dk...

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 09-02-02 19:40

Mon, 28 Jan 2002 15:24:20 +0100, skrev "Mai-Brit" <mai-brit@esenet.dk>
:

>Mit problem er, at et par maskara er blevet vel tørre. Jeg har skruet
>børsterne i og ud, som Matas siger man skal, men mit forbrug er ikke så
>stort. Er der noget man kan fylde i for at blødgøre det resterende indhold?

Du kan evt. prøve at dryppe en dråbe (eller to) skin tonic i
mascara'en og herefter ryste den grundigt. Det plejer jeg selv at
gøre, hvis mine begynder at tørre ud.

--
Gitte Sørensen

HomeParty forhandling af kosmetik & undertøj
http://www.gittes.dk