Aktivt vindue
Fra : Peter Nielsen

Dato : 28-01-02 14:28

Hejsa... Jeg har et lille problem.. men ved ik om jeg poster den rigtig :)
Håber det passer her :)

Sidder og ska bruge et lille javascript der kan se om det vindue jeg er i er
aktiv... altså om det er den som jeg bruger... og reagere når jeg minimerer
den :)) ?!?!?

Ka I hjælpe med det ??? :)))

/Peter Nielsen

Fra : Peter Nielsen