Hvordan laver man skjult frame/usynlig fra~
Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 28-01-02 14:13

Hej NG!

Jeg har en venstre og højre menu og i midten indholdet af de bestemte sider.
Fra både venstre og højre menu er der lige en lille afstand ind til
indholdet i midten.

Hvordan laver jeg så usynlig ramme i asp?

Håber nogen kan forstå hvad jeg mener ellers vil jeg meget gerne uddybe det.

Vh & fortsat god dag
CCJ

Fra : Bo Hedemark Pedersen

Dato : 30-01-02 13:17