Dæmpning af Aopen HX 45
Fra : Christian Meyer

Dato : 28-01-02 13:08

Jeg har fået tilbudt et billigt HX 45 kabinet, og vil i den
forbindelse gerne vide om hvilje muligheder der for, at støjdæmpe
dette. Jeg tænker på udskiftning af PSU og dæmpning af sider.
Evt. sætte en større PSU i (300W).
Er det muligt på dette kabinet?

Er der ellers noget godt/skidt at sige om kabinettet inden jeg
beslutter mig for at skifte mit gamle Noname blikkasse ud?

De test jeg har læst på nettet er jo OK, men hvad siger de af jer, der
har et selv?

Mvh.
Christian Meyer

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-01-02 13:45

"Christian Meyer" <christianmeyer@hotmail.com> skrev:
> [...]
> forbindelse gerne vide om hvilje muligheder der for, at
> støjdæmpe dette. Jeg tænker på udskiftning af PSU og

Det kan du tro, har selv subj.
Jeg har isat en alm. 300W Psu og skiftet blæsere i denne
ud med en Papst. Jeg har skiftet cpu køleren ud med en
NC.
Se evt. dette:
<http://hjem.get2net.dk/Quake2/index.html>

/Mikael

Fra : Esben

Dato : 28-01-02 18:13

"Christian Meyer" <christianmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> beslutter mig for at skifte mit gamle Noname blikkasse ud?
>
> De test jeg har læst på nettet er jo OK, men hvad siger de af jer, der

Fint og solidt kabinet. Der er dog ikke lavet plads til blowholes ud over i
fronten. Blæseren i PSU'en larmede dog ret meget, så den er skiftet ud med
en lidt mere stille en. Den lader også til at kunne levere rigeligt med
strøm.