Nokia 6210 - Modtaget fax ???!
Fra : Nic

Dato : 08-12-00 12:22

Hej NG

Jeg har modtaget en fax, eller det vil sige, der er kommet
et fax-logo øverst i displayet.
Hvordan sletter jeg det???!

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Nic

Online Fodboldchat! - Se guiden på http://fogh.com/fodboldkanalen/

REMEMBER to remove the NOSPAM from my email adress

Fra : N/A

Dato : 08-12-00 14:31

Fra : Nic

Dato : 08-12-00 14:31

PS - Kan jeg ikke se hvor den kommer fra?

Fra : TF

Dato : 08-12-00 19:42

> PS - Kan jeg ikke se hvor den kommer fra?

Hej igen...

Jeg fik en almindelig SMS-besked samtidig med, hvor afsenderens navn stod
på... Det, der stod i beskeden var: "Displays o_o Fax e" - og så en URL, kan
ikke lige huske den...
Men det er jo ikke sikkert, du har fået den på samme måde...

vh og god jul *<
-Jimmy aka TF

Fra : Erik Einum

Dato : 08-12-00 19:49

TF <pisces@fnuck.dk> skrev

> [...]
kan
> ikke lige huske den...
> Men det er jo ikke sikkert, du har fået den på samme måde...

Den kan sendes uten denne SMS. SMSen gjør at du faktisk kan sende denne
videre, men da vet jo mottaker hvem du er.

///Mvh. EE

Fra : Nic

Dato : 08-12-00 14:30

Jeps.

Det er nok den.
Har do fået de andre slettet, men ikke fax iconet...