Opsætning og etablerings tider for FWA gre~
Fra : OmmiZZ

Dato : 28-01-02 00:06

Hej alle..... (Damn good group)

Jeg har bestilt FWA, og afventer teknikerens dom på Onsdag, har jeg mon Line
of sight or NOT..??

Til dem af jer der har fået FWA...."Hvor lang tid tog det for teknikeren at
slutte grejet til, og til der var "hul igennem"...??

In advance
Thomas

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 28-01-02 01:44

On Mon, 28 Jan 2002 00:06:06 +0100, "OmmiZZ" <ommizz@NOSPAMommizz.dk>
wrote:

>Til dem af jer der har fået FWA...."Hvor lang tid tog det for teknikeren at
>slutte grejet til, og til der var "hul igennem"...??

Her tog det ca. 2 timer for teknikeren at sætte det hele op og skabe
forbindelsen, så vidt jeg husker

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
My opinions are those of my employer because I work for myself.

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 31-01-02 11:08

"Rune Kronenberg" <rrk@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Her tog det ca. 2 timer for teknikeren at sætte det hele op og skabe
> forbindelsen, så vidt jeg husker

Ja det der tager tiden er faktisk at finde LOS, når først det er fundet så
er du online første gang du sætter strøm på CPE-boksen(stort
set).........teknikeren indstiller lige CPE-boksen og mens han pakker sit
værktøj sammen kan du surfe.....så'en cirka selvfølgelig forudsat at du
har LOS

MVH
Thomas

Fra : Michael

Dato : 05-02-02 22:07

og hvis der ikke går kage i det hele og sonofon bruger 4 månder på at få det
til at virke igen...

MVH
Michael