Konfiguration af xcdroast
Fra : Mikael Karup Pederse~

Dato : 27-01-02 19:22

I forbindelse med installation og efterfølgende opstart får jeg følgende
besked: No root configuration file found! Please inter setup... Når man
herefter trykker ok starter programmet op. Hvordan konfigurerer man
programmet i root?

Mikael

Fra : Martin C. Petersen

Dato : 27-01-02 20:22

Mikael Karup Pedersen wrote:
> [...]
> besked: No root configuration file found! Please inter setup... Når man
> herefter trykker ok starter programmet op. Hvordan konfigurerer man
Log ind som root og konfigurer..

/Martin

Fra : Mikael Karup Pederse~

Dato : 27-01-02 20:59

Martin C. Petersen wrote:

> Log ind som root og konfigurer..
>

> /Martin

Så langt er jeg kommet, men hvor og hvordan gør man det ? Jeg kører RH 7.2.

Mikael

Fra : Martin C. Petersen

Dato : 27-01-02 21:18

> Så langt er jeg kommet, men hvor og hvordan gør man det ? Jeg kører RH
> 7.2.
Kør xcdroast som root.
Vælg setup, indstil som du vil have det og gem instillingerne..

/Martin

Fra : Mikael Karup Pederse~

Dato : 27-01-02 21:44

Martin C. Petersen wrote:

> Kør xcdroast som root.
> Vælg setup, indstil som du vil have det og gem instillingerne..
>

> /Martin

Det har jeg forsøgt, men den gemmer ikke indstillingerne kan årsagen være
at at jeg mangler rpmlib(4.0-1), rpmlib(3.0.4-1).

Mikael

Fra : Mikael Karup Pederse~

Dato : 27-01-02 22:10

Martin C. Petersen wrote:

> Kør xcdroast som root.
> Vælg setup, indstil som du vil have det og gem instillingerne..
>

> /Martin

Ok. så virker det.

Mikael