Hvordan får man en HP Deskjet 930c til at ~
Fra : kh

Dato : 27-01-02 18:25

Hej

Jeg har lige skiftet min gamle Canon printer ud med en HP Deskjet
930c. På min gamle Canon printer kunne man i driveren indstille
printeren til at slukke efter X antal minutter uden aktivitet. Kan det
også lade sig gøre på min nye HP printer? i så fald, hvor finder man
denne indstilling? Mit operativ system er windows XP, Jeg bruger den
nyeste driver til Windows XP/2000.

Mvh
kh

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-01-02 20:16

"kh" <kh@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også lade sig gøre på min nye HP printer? i så fald, hvor finder man
> denne indstilling? Mit operativ system er windows XP, Jeg bruger den

Hej
Du trykker på on/of knappen
eneste mulighed
mvh
Kurt

Fra : kh

Dato : 27-01-02 21:02

>Du trykker på on/of knappen
>eneste mulighed

Kan det virkelig være rigtigt? Kan andre bekræfte at det ikke er
muligt at få en HP Deskjet 930c til at slukke automatisk?

Mvh
kh

Fra : Mogens

Dato : 27-01-02 21:39

> Kan det virkelig være rigtigt? Kan andre bekræfte at det ikke er
> muligt at få en HP Deskjet 930c til at slukke automatisk?

Ja

Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-02 21:46

jeg har samme problem med min HP 950c, lytter med om der kommer nogle
forslag til hvad man kan gøre..

Fra : fun

Dato : 27-01-02 23:46

> [...]
> også lade sig gøre på min nye HP printer? i så fald, hvor finder man
> denne indstilling? Mit operativ system er windows XP, Jeg bruger den

Tjaa på ét år vi du spare ca. 1 kr. hvis du "slukker" den manuelt efter hver
udskrivning, hvilket er det forbrug du sparer ved at lysdioden ikke lyser.
Slukker du derimod henne på stikkontakten er der ca. en ti'er at spare.

FunDK