Kabinet
Fra : Kenneth

Dato : 27-01-02 17:57

Hej

Jeg har et Aopen HQ45 kabinet, og skal snart opgradere til Pentium 4.

På nogle hjemmesider har jeg set speciele kabinetter til P4, og spørgsmålet
lyder : Skal man have et nyt kabinet til P4? Hvis ja, hvad er årsagen?

Hilsener

Kenneth
Fjern ulla i email for svar.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 27-01-02 23:04

"Kenneth" <mulla@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
spørgsmålet
> lyder : Skal man have et nyt kabinet til P4? Hvis ja, hvad er årsagen?

Nej, du behøver ikke købe nyt kabinet. P4 boards skal bruge ekstra strøm,
men det er ved at være standarden, at det ekstra stik blot udgøres af et af
de stik man normalt bruger til HD- og CD-drev. Hvis du får fat i et
bundkort, der ikke har dette stik kan du blot anskaffe et af de specielle P4
strømstik og sætte til 12 volt.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.