Størrelse
Fra : Marco Matruglia

Dato : 27-01-02 17:05

Hej NG.
Jeg er lige gået i gang med Flash 5 idag, og jeg har et mindre problem.
Jeg vil gerne have "arbejdsvinduet" mindre.
Altså der hvor man laver sin "Ting".
Håver i forstår hvad jeg mener =)

- Marco

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 27-01-02 17:56

Marco Matruglia wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> Jeg er lige gået i gang med Flash 5 idag, og jeg har et mindre problem.
> Jeg vil gerne have "arbejdsvinduet" mindre.

Jeg går ud fra du mener dine scene altså det vide der er når du starter...
Det kan du ændre på følgende måde

modify->movie...
så kan du både ændre størrelse, baggrunds farve og framesPrSecond (fps)
altså hvor mange frames der vil blive afspillet pr. sek.

Håber det hjalp

/Rasmus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Marco Matruglia

Dato : 28-01-02 07:43

> [...]
> så kan du både ændre størrelse, baggrunds farve og framesPrSecond (fps)
> altså hvor mange frames der vil blive afspillet pr. sek.

Aaaah, tusind tak =)
Nu behøver jeg ikke også skrive hvordan man ændrer fps

- Marco

PS: I kommer nok til at høre mere fra mig i fremtiden =P