Hvilket mærke af HD og DVD- drev kan anbef~
Fra : Elcapitano

Dato : 27-01-02 16:30

Jeg står for at skulle købe ny HD, men efter at have læst tilbage her i NG
er jeg blevet lidt nervøs for at købe IBM 60 GB og jeg er endnu mere i tvivl
om hvilket DVD drev jeg skal købe, det skal iøvrigt have sort front for at
passe ind (ellers problemer med fruen)

Håber på jeres råd
God weekend
EC

Fra : Beowulf

Dato : 27-01-02 17:02

Jeg kan helt klar sige at
KØB IKKE IBM HD.
Der er sq alt for mange af overstående HD som hurtigt går istykker

Fra : Elcapitano

Dato : 27-01-02 17:28

Hvad vil du så anbefale. Den skal helst være på 60 GB 7200 rm
mvh
EC

Fra : HB

Dato : 27-01-02 19:13

"Elcapitano" <elcapitano@pc.dk> wrote in message
> Hvad vil du så anbefale. Den skal helst være på 60 GB 7200 rm
> mvh
> EC

Seagate Barracuda IV 60GB...... 2MB / 9,5ms / 7200RPM / IDE100 / 3
Years

Den har jeg tænkt mig at købe til min computer. Den passer til mit meget
lydsvage system.

HB

Fra : Ronni - The Real One~

Dato : 27-01-02 19:43

Jeg kan kun tilslutte mig - KØB IKKE IBM - ved det oven i købet af erfaring
sidste IBM disk en 60 GB 60GXP gik i stykker :(

Jeg læste lidt om Maxtor og Seagate og købte Maxtor fordi jeg i forvejen har
en SCSI der larmer lidt og en silent disk som Seagate var ligemeget + Maxtor
havde den bedste ydelse.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374607980

m v h
Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : René Jensen

Dato : 28-01-02 01:53

Elcapitano wrote:
> ... jeg er endnu mere i tvivl om hvilket DVD drev jeg skal købe, det
> skal iøvrigt have sort front for at passe ind (ellers problemer med
> fruen) ...

Farven kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, da de fleste computer
produkter produceres i den samme billige farve (hvid/biege). -Men med
hensyn til et godt DVD-ROM drev, så kan jeg anbefalde enten et Toshiba
SD-M1402 eller SD-M1502, der begge kan gøres regionsfri.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"