Fælles båd i forening - erfanringer
Fra : Enrico

Dato : 27-01-02 16:06

Vi skal have generalforsamling i Viborg Fiskeriforening onsdag.

Jeg ville foreslå at foreningen køber en båd eller to til at starte
med, så man har mulighed for at fiske f.eks i Hald Sø udover Viborg
Sørerne.

Hvilke gode/dårlige erfaringer har I med fællles båd?

Kan man lave et booking system over internet f.eks - eller anden måde,
så det ikke beslaglægger en persons fritid?

Gode forslag til financiering?

Mange hilsner Enrico

Fra : SGF

Dato : 27-01-02 18:07

Hej Enrico

Selvfølgelig skal I da have en båd eller to hvis økonomien tillader det.
i Hvidovreklubben har vi adskillige både, hvis daglige drift fungerer
forrygende takket være meget udholdende, frivillige bådinspektører.

Der findes andre klubber, hvor booking foregår via internet - jeg mener, det
er Fiskeringen, og det må da være alletiders løsning.

Held og lykke med projektet.
Søren

Fra : HENNING PEDERSEN

Dato : 27-01-02 20:34

Hej Enrico
Du efterlyser forslag til finansiering:
Danmarks Sportsfiskerforbund har en aftale med Friluftsrådet, så
foreningerne kan få 50% støtte til bådindkøb, redningsveste, grejpuljer mv.
Der gælder dog at det samlede projekt skal være på min. 10.000 kr. - og så
selvfølgelig, at foreningen er medlem af DSF

Med hensyn til booking klarer mange foreninger det gennem en lokal
grejhandler.

Mvh
Henning Pedersen

Enrico <enricorodrigues@hotmail.com> skrev i en