NETSPIL/SNYD!!!!!!!
Fra : masteraugust0

Dato : 27-01-02 15:18

Hej alle
Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum , men jeg prøver.
Er der nogen herinde der ved om det er muligt at snyde når
man spiller på MSN Zonen , jeg tænker specielt på AOE The conqueror.
Grunden til mit spørgsmål er at jeg flere gange har været ude for at
mine modstandere opgraderer unaturligt hurtigt.
Obs. Jeg snakker ikke om almindelige snydekoder , men deciderede "hacks"
Jeg accepterer ikke henvisninger til diverse hjemmesider som nogle
superbrugere herinde(www.kandu.dk) har for vane at gøre(i håb om billige
point !!!! ......jeg nævner ingen navne , men de ligger højt på top ti
listen!!)
Jeg ønsker et rigtigt svar!!!!!!!!!

Mvh. Masteraugust

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 27-01-02 15:21

"masteraugust0" <masteraugust0.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> superbrugere herinde(www.kandu.dk) har for vane at gøre(i håb om billige
> point !!!! ......jeg nævner ingen navne , men de ligger højt på top ti

Mon ikke du skal finde den rigtige gruppe for at få et rigtigt svar