Backup af MS SQL Server
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-01-02 14:15

Hej
Jeg bruger SQL server på mit webhotel, men vil gerne tage daglig
og/eller ugentlig backup af de data der ligger i databasen. Før brugte
jeg Access og så skulle man jo bare downloade .mdb filen for at tage
backup. Hvordan kan noget lignende gøres i MS SQL Server?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Stig Johansen

Dato : 28-01-02 06:38

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> jeg Access og så skulle man jo bare downloade .mdb filen for at tage
> backup. Hvordan kan noget lignende gøres i MS SQL Server?

Som jeg forstår dig, så ligger serveren hos din ISP.
Det bedste ville være, hvis din ISP tilbyder en backup på disk, som du
derefter kan ftp'e/downloade.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-01-02 08:46

Stig Johansen <linux@w3data.dk> escribió en el mensaje de noticias
a32o4q$3vb$1@sunsite.dk...

> Som jeg forstår dig, så ligger serveren hos din ISP.

Korrekt

> Det bedste ville være, hvis din ISP tilbyder en backup på disk, som du
> derefter kan ftp'e/downloade.

Ok, fint, jeg vil proeve at snakke med dem.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann