STOP transport af levende slagtedyr
Fra : Jani Pedersen

Dato : 27-01-02 12:26

STOP LANG transport af levende slagtedyr
Sæt din underskrift NU
http://hjem.get2net.dk/korrado

Fra : JBH

Dato : 27-01-02 15:51

Flot initiativ som jeg gerne ville støtte, men jeg tror det afholder en hel
del (incl mig selv) at skrive under når ens navn OG adresse er frit
tilgængeligt på nettet..

mvh
JBH

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 27-01-02 22:49

"JBH" <JBH@12move.dk> skrev i en meddelelse news:a3148s$a6u$1@sunsite.dk...
> Flot initiativ som jeg gerne ville støtte, men jeg tror det afholder en
hel
> del (incl mig selv) at skrive under når ens navn OG adresse er frit
> tilgængeligt på nettet..

Det er den jo også i telefonbogen.....
Lisbeth

Fra : JBH

Dato : 28-01-02 00:53

Jan & Lisbeth skrev i meddelelsen

>hel
>

>Det er den jo også i telefonbogen.....

Jeps det kunne godt være, men her er mit navn ikke kædet sammen med et
politisk budskab eller en bestemt holdning/mening.

Man kunne jo også have hemmeligt nummer

mvh
JBH

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 28-01-02 01:14

On Mon, 28 Jan 2002 00:53:15 +0100,
JBH <JBH@12move.dk> wrote:

> Jeps det kunne godt være, men her er mit navn ikke kædet sammen med et
> politisk budskab eller en bestemt holdning/mening.

Hvis man ikke ved stå ved sin mening med sit eget navn giver det ikke
meget mening at deltage i en "underskriftindsamling".

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : JBH

Dato : 28-01-02 22:11

Nu syntes jeg vi skulle stoppe det her..

Hvis heller ikke DU kan se at det er LIDT dumt at udlevere sit navn og
adresse til fuld offentlig beskuelse. såååå.. Sælfølgelig skal man da oplyse
navn OG adresse men hvorfor skal adressen absolut vises på hjemmesiden.

Hvor kan du ellers finde medlemslister til foreninger, politiske partier mv.
frit tilgængeligt.

Hav en god dag.

mvh
JBH

Fra : ca

Dato : 29-01-02 08:50

Hej alle

Jeg synes det er en rigtig god ide at samle underskrifter sammen. Det er da
fuldstændig ligemeget om ens navn og adresse står på siden - hvis man feks.
skulle ha' skrevet under på "flere æg til statsministeren" var det jo en
anden politisk holdning. At man har en holdning til at behandle dyr
ordentligt er en holdning som stortset hele danmarks befolkning deler.

Mvh. Lotte

Fra : Marlene

Dato : 29-01-02 12:49

ca <ca@azlan.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c565422$0$10682$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> [...]
> anden politisk holdning. At man har en holdning til at behandle dyr
> ordentligt er en holdning som stortset hele danmarks befolkning deler.

Ja, det er jo noget, man selv skal tage stilling til; det er jo det samme
som at skrive under på f.eks. modstand mod tyrefægtning, mishandlede bjørne
osv., hvor ens navn og adresse bliver tilgængelig for modtageren i udlandet.
Der er jo altid en risiko ved at offentliggøre sit navn og sin adresse, når
det drejer sig om modstand mod en sag, men det er vel risikoen værd, når man
ved, at dyr lider???..............

I øvrigt kan jeg se, at mit navn+adresse endnu ikke er ført på (Jani),
selvom jeg sendte en mail for 2-3 dage siden.

Mvh. Marlene.

Fra : Jani Pedersen

Dato : 31-01-02 18:53

Hej Marlene

Jeg får mange mails om dagen med underskrifter og jeg sætter dem ikke på i
rækkefølge.
Når der er mange bliver de sat poå, sidder ikke og putter på når de kommer
ind med mails.

Din underskrift er på nu.

Og TUSIND tak for jeres underskrifter og opbakning.

mvh Jani