Apache filer
Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 27-01-02 12:54

Hej Gruppe

Jeg vil lave en webserver(lokalt intranet) men er ikke sikker på hvor jeg
finder html filerne (index.html) er der nogen der kan fortælle mig hvor
disse ligger ??

Jan Riis Sørensen
jan@the-dot.dk

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 27-01-02 12:14

Jan Riis Sørensen wrote:
> Hej Gruppe
>
> Jeg vil lave en webserver(lokalt intranet) men er ikke sikker på hvor jeg
> finder html filerne (index.html) er der nogen der kan fortælle mig hvor
> disse ligger ??

I din httpd.conf er der en linje, der hedder

DocumentRoot /et-eller-andet-sted-på-din-maskine

Filerne ligger så i /et-eller-andet-sted-på-din-maskine

Ole

Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 27-01-02 13:35

Hej Ole

> I din httpd.conf er der en linje, der hedder
>
> DocumentRoot /et-eller-andet-sted-på-din-maskine
>
> Filerne ligger så i /et-eller-andet-sted-på-din-maskine

Tak for hjælpen, jeg fandt dem i var/www/html

Jan Riis Sørensen
jan@the-dot.dk