programer til at gøre flash nemmere?
Fra : dunno

Dato : 27-01-02 10:50

nogen der kender nogle programer til at gøre flash nemmere, jeg
syntes nemlig det er lidt forvirrende

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 27-01-02 11:26

dunno wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> nogen der kender nogle programer til at gøre flash nemmere, jeg
> syntes nemlig det er lidt forvirrende

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Jeg tror det er et spørgsmål om træning.......
Jeg har været igang i ca. 3 uger med det og synes allerede at jeg
har lavet nogle rimlige fede ting...
Find nogle toturials. Jeg har desuden et hæfte fra IDG om flash
og det har været rart i starten....
/Rasmus

Fra : Emil

Dato : 27-01-02 12:49

Et godt alternativ til Macromedia's flash er:
CoffeeCup software, programmet hedder "Firestarter 4.2" og du kan
downloade det her:
http://www.coffeecup.com/download/shareware.cgi?021
Der er et til program, det hedder "swish" og er et virkeligt godt
program til flash, det er nemmere at gå til end Macromedia's, men
det kan stadig gøre mange af de samme ting. Bruger det selv:
http://www.swishzone.com/SetupSwish200.exe

Fra : dunno

Dato : 27-01-02 15:59

takker begge to :D