Høje toner fra harddisk!!
Fra : John

Dato : 27-01-02 04:36

Hej alle!
Min harddisk giver en så høj tone fra sig, at hvis den bare var lidt højere, ville jeg ikke kunne høre dem.
Det er så slemt, at jeg kan "høre" den flere timer efter jeg har lukket ned.
Nu vil du nok sige: Køb en ny!! Men det har jeg bare ikke råd til, lige nu.
Hvis du har et lille fif, vil jeg blive glad for for at høre fra dig.
Hvis du mailer, så fjern A.B.
Venlig hilsen
John

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-01-02 09:18

Her ville det jo så have været dødsmart at nævne navnet på harddisken, da
flere producenter har "Silent applications".

Men ellers kan jeg kun sige: Back up ! Back Up ! Back Up !

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : John

Dato : 27-01-02 14:18

Til Hr. Sørensen, kan jeg kun sige: hvad mener du med: Back up ! Back Up ! Back Up !
Selvfølgelig skulle jeg há skrevet hvilken harddisk, den er: Quantum / fireball.TM 3,5 Series
Håber det er nok
MVH John

">

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-01-02 19:58

> Til Hr. Sørensen, kan jeg kun sige: hvad mener du med: Back up ! Back Up !
Back Up !

Jeg hedder godt nok ikke Sørensen, men han mener nok det er en god ide med
en backup hvis den er ved at stå af.

- Martin

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 27-01-02 10:28

John skriver:

> [...]
> Nu vil du nok sige: Køb en ny!! Men det har jeg bare ikke råd til, lige nu.
> Hvis du har et lille fif, vil jeg blive glad for for at høre fra dig.

Hvad er det for et mærke?

Jeg kan ikke høre de høje toner fra min hardisk, men de har givet mig høre skader,
(Tinitus)

MVH
Peter Ole Kvint

Fra : SoulWalker

Dato : 27-01-02 11:48

> [...]
nu.
> Hvis du har et lille fif, vil jeg blive glad for for at høre fra dig.
===============

Jeg vil råde jer der har de problemer til den nemme løsning til omkring
250-300 kr. :) køb denne:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374657902

Så vil jeg tro at jeres problem er løst med sådan en.

SoulWalker

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 28-01-02 09:16

Har selv prøvet på et tidspunkt at putte en harddisk med meget høj hyletone
i sådan en dæmper dåse. Men man kunne stadig høre den.
Er der stadig garanti på?
Hvis der er burde den dække det.
Hilsen Carsten

SoulWalker <email@REMOVETHISetoft.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c53dabc$0$14374$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : john tilsted

Dato : 30-01-02 00:02

Nej der er ikke garanti og jeg HAR taget back-up!
Jeg må en tur i privat marked og finde en anden, den skal nu ikke være
så stor, blot 6-8 Gb.
Tak for svar!!
Hilsen John