Phill Zimmermand: why I wrote pgp
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 27-01-02 01:28

Hej.

Jeg har en oversættelse af den oprindelige "Why you need PGP" fra
1991 liggende på min hjemmeside. Nu har jeg også oversat den
opdaterede udgave fra 1999, "Why I wrote PGP". Jeg har ikke
gået teksten igennem mere end et par gange, så hvis nogen finder
stavefejl, oversættelsesfejl (der er nok nogle stykker!) må I
meget gerne sige til (via email, ovenstående adresse duer kun
hvis I bibeholder alle headere; hvis i tvivl, fjern det med +usenet3).

Hverken google-web eller google-groups indikerer at den
skulle foreligge på dansk i forvejen, hvis den gør alligevel...
Hm. Surt.

Nåja, adressen: http://www.fys.ku.dk/~omic/why_pgp-1999.html
Originalen er på: http://www.philzimmermann.com/essays-WhyIWrotePGP.shtml

Vh,

Ole Michaelsen

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 27-01-02 10:27

"Ole Michaelsen" <omic+usenet3@fys.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg har en oversættelse af den oprindelige "Why you need PGP" fra
> 1991 liggende på min hjemmeside. Nu har jeg også oversat den
> opdaterede udgave fra 1999, "Why I wrote PGP".

Stadig en yderst læseværdig tekst, der desværre har fået fornyet aktualitet
efter 11. september.

PEJ

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 27-01-02 14:33

"Poul Erik Jørgensen" <JR@fc.aalborghus.dk> writes:

> "Ole Michaelsen" <omic+usenet3@fys.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Stadig en yderst læseværdig tekst, der desværre har fået fornyet aktualitet
> efter 11. september.

Jep, og jeg faldt kun over en typo i oversættelsen: Der mangler et "r"
i "Boulder" (i "Boulder, Colorado" til allersidst :)
Ellers en genske læsevenlig oversættelse. Tillykke!

/L

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 27-01-02 14:47

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> Jep, og jeg faldt kun over en typo i oversættelsen: Der mangler et "r"
> i "Boulder" (i "Boulder, Colorado" til allersidst :)

Rettet. Tak.

> Ellers en genske læsevenlig oversættelse. Tillykke!

Tak.

-- Ole

Fra : LinkUp

Dato : 31-01-02 09:33

Ørhm... Lidt Off-topic..

Men navnet siger mig noget... Du skulle vel aldrig ha' arbejdet hos Koda ??

Mvh

Michael Fray