norton firewall
Fra : P.S.

Dato : 27-01-02 00:33

Jeg har tidligere fået hjælp af gruppen her til at vælge websider, som man
vil acceptere adgang til, uden at skulle slå firewall fra.
Det er bare det, at det virker ikke rigtig. Man kan godt komme ind på pgl.
side, men hvis man f.eks. vil skrive et indlæg på siden, så bliver man
alligevel nødt til at slå firewallen fra. Eller hvad har jeg overset?
hilsen PS

--
1400 mhx AMD, 512 mb ram, 30 GB HD, Windows XP home (da), IE+OE 6.0.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 27-01-02 00:50

"P.S." <ps@vestnet.dk> writes:

> [...]
> side, men hvis man f.eks. vil skrive et indlæg på siden, så bliver man
> alligevel nødt til at slå firewallen fra. Eller hvad har jeg overset?

Kan du være lidt mere konkret?
Hvilken side forsøger du at gøre hvad ved?
Hvad forventer du der vil ske?
Hvad sker der?
Hvad er fejlbeskeden?

Venligst
/L

Fra : P.S.

Dato : 27-01-02 00:55

Jamen der er ingen fejlbesked. Der sker bare intet når jeg trykker "send" på
indlægssiden på eksperten.dk. Så snart jeg så disabler norton internet
security, og sender igen, så går den fint igennem.
PS

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 27-01-02 18:27

"P.S." <ps@vestnet.dk> wrote in message

> Jamen der er ingen fejlbesked. Der sker bare intet når jeg trykker "send"

> indlægssiden på eksperten.dk. Så snart jeg så disabler norton internet
> security, og sender igen, så går den fint igennem.

Det lyder meget tydeligt som om du har sat din Norton forkert op. Har du
prøvet Norton Support?

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk